Quantcast
  1. Sign up now and join over 35,000 northwest gun owners. It's quick, easy, and 100% free!
  2. We're giving away over $1,000 in prizes this month in the Northwest Firearms Winter Giveaway!
    Dismiss Notice

Chemical / Ammunition Plant Blown Up in Donestk, Ukraine

Discussion in 'Off Topic' started by mkwerx, Feb 10, 2015.

  1. mkwerx

    mkwerx Forest Grove, OR Silver Supporter Silver Supporter

    Messages:
    1,904
    Likes Received:
    2,571


    People were originally saying this was a tactical nuke being popped off - but the official story now is that there was a bomb detonated at a chemical or ammunition plant that made one big boom. Gotta say the vid made me think glow bug at first - the bright flash that lit up the sky, shockwave reportedly felt 20-30 miles away - that was a BIG boom.
     
    U201491 and forefathersrback like this.
  2. Stomper

    Stomper Oceania Rising White Is The New Brown Silver Supporter

    Messages:
    13,463
    Likes Received:
    21,623
    LOL... glow bug. I haven't heard THAT term in a while. :eek:


    Care to take bets what "Hockney Newage" means in English? :rolleyes:
     
    U201491 likes this.
  3. Medic!

    Medic! What just happened? Has eagle eyes. But cant remember what he saw. Bronze Supporter

    Messages:
    3,401
    Likes Received:
    7,878
    Just dusting off the tactical nukes. Making sure they still work!:D
     
  4. raftman

    raftman Oregon Bronze Supporter Bronze Supporter

    Messages:
    1,063
    Likes Received:
    262
    I'll take that bet! "Охренеть" (okhrenet') does not directly translate into English. Oddly enough, while not a "polite" expression it's not an obscenity / swear and usually used as a euphemism for the more profane expression. It is analogous to our, "holy crap."
     
  5. ZA_Survivalist

    ZA_Survivalist Oregon AK's all day.

    Messages:
    4,686
    Likes Received:
    5,858
    There goes "some" of my cheap ammo sources.. :/ haha
     
  6. Stomper

    Stomper Oceania Rising White Is The New Brown Silver Supporter

    Messages:
    13,463
    Likes Received:
    21,623

    HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAA.... My guess was "holy sheite" (cuz that's what I said when I saw the glowing mushroom), so I was hair-close!
     
  7. clearconscience

    clearconscience Vancouver, WA Well-Known Member

    Messages:
    5,942
    Likes Received:
    8,127
    I would have started applying heavy sunscreen immediately